Nordisk mesterskap i Tampere, Finland

GULL, GULL OG SØLV I NORDISK TIL BÆRUMS-ROERE!

Hele åtte juniorutøvere fra Bærum Roklubb var tatt ut til Nordisk Mesterskap for U19 i roing, som gikk i Tampere i Finland 17.- 19. juni 2022. Samtige av våre roere kom hjem med medalje!

GULL og Nordisk mester i dobbeltsculler ved Fay Lange (15) og Kaja Munthe (16) fra Bærum Roklubb. Suveren seier med tiden 7:26,24!

GULL og Nordisk mester i dobbeltfirer ved Sander Stundal de Vos (16) fra Bærum Roklubb (nummer tre fra venstre). Han rodde sammen med Truls Hansen (18) fra Ormsund Roklub, Jacob Balder Hagen (18) og Valentin Wang-Norderud (18) fra Christiania Roklub.

SØLV i åtter til Bærum/Fana-kombinasjonen med (fra venstre etter coxen) Emil Ljunggren (17), Marcus Stundal de Vos (18), Christian Riis (17) og Ferdinand Tenden (17), samt cox Steffen Stundal de Vos (13), alle fra Bærum Roklubb. Disse rodde sammen med Martin Duesund (18), Martin Øverås (18), Hans August Wergeland (18) og Eirik Skage (18), alle fra Fana Roklubb (sittende på plassene 4 til 1 i båten).

Les også nyhetsartikkelen med alle resultatene fra regattaen hos Norges Roforbund:

Gode resultater fra Nordisk mesterskap i Tampere, Finland