OBOS Kjørbosprinten 2022

OBOS Kjørbosprinten 2022,
kretsmesterskap for Oslo Rokrets
og Lerøycupen 2022
på Kalvøya/Kadettangen lørdag 3. og søndag 4. september.

Følg arrangementet OBOS Kjørbosprinten 2022 på Facebook, der vi legger ut praktisk info til alle som planlegger å komme til Kalvøya på regatta og til alle dere som er tilstede under arrangementet.

Under regattaen vil oppdaterte start- og resultatlister være tilgjengelig her:

Bærum Roklubb gleder seg til å ønske roere, trenere, ledere og publikum velkommen til OBOS Kjørbosprinten på hjemmebane i Sandviksbukta. Regattaen foregår på Kalvøya/Kadettangen utenfor Sandvika den 3. og 4. september.

Nasjonal regatta over 460 m. Fast start. Heatfinaler i alle løp, ingen forsøk. Med stor bredde i løpstilbudet håper vi å treffe alle, fra yngre junior til masters. Regattaen er også kretsmesterskap for Oslo Rokrets, samt at U15, U17 og U19 kan samle poeng og lodd i Lerøycupen 2022.

Premiering i alle heat. Full premiering i alle løp for U13, U11 og nybegynnere. Gull, sølv og bronse i alle løp for U15 og eldre. Egen premiering til kretsmestere (Oslo Rokrets) i tillegg.

Lagledermøte ble avholdt torsdag kveld. Eventuelle endringer må nå meldes til Øystein Bergene (oystein@mumu.no / 40004554) eller direkte på regattakontoret (klubbhuset 2. etg.).

Kontaktpersoner:

Følg Kjørboregattaen 2022 på Facebook (klikk på bildet for link)

Følg med her og på vår arrangementsside på Facebook for oppdateringer, program og resultater før, under og etter regattaen.