Bli med og spleis på en ny åtter til roklubben!

Alle pengene som samles inn går uavkortet til innkjøp av en åtter til Bærum Roklubb.

Med en ny åtter vil vi kunne gi jenter og gutter, kvinner og menn, timevis med blodslit, mestring og idrettsglede. Og gjøre drømmen om et NM-gull oppnåelig!

En åtter er en lagbåt for åtte roere og en styrmann. Å ro åtter utvikler disiplin og samarbeidsevner, alle er like viktige, og ingen er unnværlig. Åtterroing er det mest samlende en roklubb kan gjøre, det bygger miljø, både innad i grupper, og på tvers av alder og kjønn.

Vi har los på en brukt konkurranseåtter fra Wintech til «bare» 235 000 kr uten årer. Det hadde vært helt fantastisk å få tak i denne. Men da trenger vi penger. Vi søker om støtte fra stiftelser, våre unge jobber dugnad, og så håper vi på spleis med alle våre gode venner. Både de vi kjenner og de vi ikke kjenner.

Å ro en åtter som går fort er en fantastisk følelse som setter seg i kroppen for alle som får oppleve det. Bli med og spleis, slik at enda flere skal kunne få oppleve det unike samspillet med båt, vann og lagkamerater, mens båten glir lynraskt gjennom vannet. Åtte gutter og jenter med en lang åre hver. Det er fart, kraft og samhold i hvert eneste tak!

Vi håper alle støttespillere der ute; medlemmer, støttemedlemmer, familie, venner, kjente og ukjente, som har et hjerte for ungdom, idrett, roing og/eller klubben har lyst til å bli med på spleiselaget for den nye åtteren! Det vil gi et enormt løft for klubben og roerne våre, og gi dem mulighet til å konkurrere på like vilkår.

Vi setter utrolig pris på alle bidrag! Også at du deler denne spleisen videre.

Tusen takk!!!